אם אני זוכר נכון הישן זה בכלל 6765.
גוגאד מאסטר
-
לכל חובבי נגני אנדרואיד, M393 PRO המשודרג (+?!) !!! -
לכל חובבי נגני אנדרואיד, M393 PRO המשודרג (+?!) !!!מישהו ניסה להשתמש באיזו גירסה של הישן לחדש?
איך בדיוק אם זה יצא בימים האחרונים?!
מאיפה אני אמור לדעת מתי בדיוק זה יצא???
-
לכל חובבי נגני אנדרואיד, M393 PRO המשודרג (+?!) !!!ראיתי עכשיו שזה אותו מוכר.
יש לי כמה נגנים ישנים.
כשיתרוקן לי המלאי אני יקנה חדש ויבדוק את הגירסאות. -
לכל חובבי נגני אנדרואיד, M393 PRO המשודרג (+?!) !!!מישהו קיבל אותו אליו כבר?
הוא שונה מהקודם חוץ מהבטריה?המוכר טוען שלא שונה.
המוכר זה המוכר הוותיק?
מישהו ניסה להשתמש באיזו גירסה של הישן לחדש? -
לכל חובבי נגני אנדרואיד, M393 PRO המשודרג (+?!) !!!מישהו קיבל אותו אליו כבר?
הוא שונה מהקודם חוץ מהבטריה? -
נגן אנדרואיד מוצלח מאד KING 9000@ARI כתב בנגן אנדרואיד מוצלח מאד KING 9000:
אך ניתן לקנות ב50 ש"ח בערך התקן GPS חיצוני שמתחבר לזה ונותן מיקום מדויק למכשיר, מניסיון עובד היטב
בכל המכשירים או שהוא מתאים דווקא לזה? אשמח לקישור!
-
כרטיס אשראי דיגיטלי ללא אפליקציה -
כרטיס אשראי דיגיטלי ללא אפליקציהשלום לכולם
אני מעוניין ליצור תשלום לחברת תקשורת מסוימת על ידי תשלום בכרטיס אשראי דיגיטלי אבל לפי מה ששמתי לב בינתיים זה שייך רק על ידי אפליקציה לא מצאתי דרך ליצור כרטיס אשראי דיגיטלי ללא אפליקציה אשמח לדעת אם זה אפשרי.
נ.ב. יש לי כרגע חשבון בנק אבל הכרטיס אשראי שלי הוא חיוב מיידי ואני מחכה כבר יותר מחודש לקבלת אשראי רגיל וזה לא מגיע בגלל תקלה בדיסקונט. תודה!! -
עזרה בקבלת משלוחבסוף המוצר הוחזר לי לסין אבל בפעם הבאה שאספתי משלוח משם שאלתי את העובד במקום ואחרי שהסברתי לו שאין לי דרך אחרת לעשות את זה הוא הועיל בטובו לבדוק במסופון והתברר שהם יכולים פשוט לבדוק במקום חשוב שידעו שגם זו אופציה כי ראיתי כמה פעמים בחורי ישיבה שמגיעים למקום ומתחילים לחפש מישהוא שיכנס למייל שלהם אז חשוב לדעת שיש דרכים יותר פשוטות
-
שייך להירשם לפייפאל בלי SMS? -
שייך להירשם לפייפאל בלי SMS?@YOLEVI זהו מספר שמחובר לטלפון האישי שלך שאליו אתה מחייג מהטלפון שלך בלבד ויש בו אפשרות לשמוע את ה sms שקיבלת למספר דהיינו אם למשל תרצה בעתיד לקבל מגוגל למשל מספר תוכל לתת להם את המספר הוירטואלי שתקבל והם ישלחו אליו את ה sms אתה תוכל להתקשר למספר הוירטואלי שלך ולשמוע בו את ה sms
זהו שירות ידוע של ימות המשיח רק ששם הם מוכרים מספר ב55 שקל אבל אני יודע על מישהוא שמוכן לפתוח ב 35 שקל תעשה חיפוש גוגל בפורום מתמחים על מדריך לפתיחת חשבון גוגל יש שם את הפרטים של ההוא
מקווה שעזרתי -
שייך להירשם לפייפאל בלי SMS?סתם שאילה למה שלא תפתח מספר וירטואלי???.
אפשר להשיג אותו ב 35 שקל ויהיה לך sms קבוע ויעיל -
עזרה בקבלת משלוח@פב-ב-הראשון כתב בעזרה בקבלת משלוח:
לחפש ידנית בפארסל הום, זה בשירות עצמי
כן ואם אני ימצא להתחיל לעבוד שם במציאת אלפי החבילות שנעלמות בדרך
.@פב-ב-הראשון כתב בעזרה בקבלת משלוח:
לנסות בשירות הלקוחות פארסל הום, שים לב לכמות הפניות שנענו…
ניסיתי לפני שבוע
@פב-ב-הראשון כתב בעזרה בקבלת משלוח:
לשאול את השירות לקוחות באלי אקספרס (או בשירות עצמי) מכל חשבון שהוא / בלי חשבון, על המשלוח הנ’'ל לפי כתובת מייל / מספר טלפון / אמצעי תשלום / כל אמצעי זיהוי (אולי אפילו עם כתובת המשלוח).
השירות לקוחות של עלי אקספרס “לא מוצא” לך תדע.
תודה רבה רבה!!
-
עזרה בקבלת משלוח@פב-ב-הראשון @לעכשיו אין לי מספר הזמנה שמרתי אותה איפשהוא והמכשיר בדיוק הלך לעולמו
חברת המשלוחים היא פרסל הום -
עזרה בקבלת משלוחבעקבות כך שניסיתי מלא פעמים לבנות סקריפט מסויים בחשבון גוגל שלי נחסם לי החשבון אשמח אם למישהוא יש מידע על קבלת החבילה ע"י הזדהות עם ת.ז.
נ.ב. לא הצלחתי לשחזר את החשבון שלי בעלי תודה רבה ותודה למנהלי הפורום היקרים -
מטען USB טוב מעלי אקספרס@תלמידהון בדיל ברוך בואך ההבדל הרבה יותרמשמעותי קניתי את השני ב22 שקל
-
יצירת חשבון גוגל ע"מ להרויח את דיל ברוך בואך@פב-ב-הראשון אתה אולי צודק אם כי וודאי שיותר נח דרך החשבון גוגל התחברות מהירה מעקב יעיל יותר וזה וודאי יותר נח לא?
וגם לא ברור לי יש לי חבר שטוען בתוקף לא ככה הוא טוען שבלי חשבון גוגל יש יחתכנות גבוהה בהרבה לחסימה -
מטען USB טוב מעלי אקספרסמה הפשט במחיר? הגיע לאח שלך? נראה אמין?