@יאיר-דניאל
@הרשלה
שימו לב:
א. יש שני סוגי ווליום אחד של המוזיקה ואחד של השיחות כלומר אם הגבהת בשיחה הכי גבוה זה לא מגביה אוטומטית את הווליום של המוזיקה וזה בכל הטלפונים ככל הידוע לי,
ולגבי מכשירי אנדרואיד כאשר אתה מגביה/מנמיך למשל באוזניה מופיע לך בטלפון שהגבהת/הנמכת,
אבל מכשיר שאינו אנדרואיד הוא לא מראה, כי באמת לא הגבהת/הנמכת את הווליום של המכשיר אלא של האוזניות,
לדוגמא
Spoiler
לגבי מוזיקה בטלפון שאינו אנדרואיד לפני שהפעלתי באפליקציה את לחצי המגע לווליום, זה היה נמוך אפילו שבטלפון זה היה הכי גבוה, כיון שעוצמת הווליום של הטלפון לא מגביה את האוזניה עצמה, ולאחר שסידרתי את המגעים יכלתי להגדיר את השמע גבוה יותר, כלומר נוצר מצב שיש שני סוגי ווליום אחד של הטלפון ואחד של האוזניות, ומידי פעם אתה מוצא את עצמך מתלבט מהיכן כדאי להגביה או להנמיך.
ב. לגבי האוזניות בשיחה במכשיר שאינו אנדרואיד: כיון שבזמן שיחה אי אפשר להגביה את הווליום (וכמו"כ א"א לבטל/להפעיל סינון רעשים וכדו’) ודרך הטלפון גם שמגביהים עד הסוף, הוא לא מסונכן עם האוזנייה ולכן זה מגביה רק 60% או 70% מהווליום של האוזנייה.
לכן זה מפריע בעיקר למי שמשתמש עם אוזנייה במקום רועש או שהשני מדבר בשקט, (בשונה מהבליברטי 4 פרו שמגביהים באוזניה ע"י משטח ואמרו לי שזה מגביה גם בזמן שיחה)