ראיתי פרסום של מישהו שכתב כך:
שלום לכולם,
אני מעוניינת לרכוש פריט מחו"ל שעלותו באזור ה-1,400 ש"ח, אך מכיוון שאין ברשותי כרטיס אשראי, אני מחפשת מישהו שיוכל לבצע את ההזמנה עבורי.
איך זה עובד ולמה זה בטוח עבורכם?
-
הזמנה ישירה אליכם: אתם מזמינים את המוצר לכתובת המגורים שלכם. המוצר נשאר אצלכם בידיים לאורך כל הזמן.
-
אפס סיכון: אין צורך להעביר לי מוצר לפני שקיבלתם תשלום. ברגע שהחבילה מגיעה אליכם, אני מגיעה עד אליכם הביתה (או לכל מקום ציבורי שתבחרו).
תשלום במזומן: במעמד המסירה, אני משלמת לכם במזומן את העלות המלאה של המוצר + בונוס של 200 ש"ח על העזרה והטרחה.
לסיכום: אתם רק מבצעים את ההזמנה הדיגיטלית, המוצר אצלכם כערבון, ואתם מרוויחים 200 ש"ח נקי ביד כשאני באה לאסוף אותו.
מי שמעוניין לעזור ולבצע את הרכישה (עדיפות לבעלי ניסיון בהזמנות מחו"ל), מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית לתיאום.
תודה רבה.
לינק למוצר המדובר: https://living.ai/product/emo-go-home-white/?fbclid=IwVERTSAP1ZvVleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR5pdqEaa7V0gYuHPJvTG2A5Nqch_TtpvubPTvVVc5bITzuOP5Cc4VzGvcBAUg_aem_2GRkMR6QDUAMjaCE_HUD-w
עד כאן הציטוט.
פרסם את זה אחד מכתובת המייל- [email protected]
אם מישהו חושב שזה רציני - שיפנה אליו באישי…
לי זה כמובן לא נשמע הגיוני עמלה כזו לתיווך כזה
אני רק לא מצליח להבין איפה העוקץ…