וסתם לגבי המחיר זה לא מריח לכם חשוד אולי הם הורידו באיכות של המוצר?
השיקו דגמים חדשים אז מורידים את המחיר של הדגמים הישנים
וסתם לגבי המחיר זה לא מריח לכם חשוד אולי הם הורידו באיכות של המוצר?
השיקו דגמים חדשים אז מורידים את המחיר של הדגמים הישנים
@הוסף-לסל זה תלוי מוצר
יש מוצרים שבהם הפער בין השקל לדולר הוא פחות מאחוז, ועדיף לקנות בשקלים (אני עושה השוואה כל פעם)
וגם כשאתה קונה בדולר, יש כרטיסים בחינם, לכל החיים, עם עמלת מטח 1%, חלקם גם עם שוטף+30 לעסקאות בחו"ל
לדוגמא
https://www.max.co.il/cards/i-need-it-executive
או זה
https://www.max.co.il/cards/reut-buy-it-for-me
(לא באמת בודקים את העניין של הפייסבוק)
או זה
https://www.cal-online.co.il/cards/secretflights/
@דיסל כתב במדריך כיצד לחפש מוכר אמין:
זה באמת יהיה מעניין אם יהיה אפשר לקנות את השואב שלהם באלי אקספרס כמו את האוזניות
אפשר, מכיר מישהו שקנה איך שזה יצא, 2000 שקל עם משלוח עד הבית ממחסן בישראל, 3 ימים אחרי זה כבר היה אצלו
בחנות בישראל באותו זמן זה עלה כפול
@אבי-לוי כזה דירוג למוכר מזוייף?

@moti הוא לוקח לעצמו גם את הקאשבק
@ABBA כתב בהאם לקנות בדולרים כשהדולר נמוך?:
מישהו יודע האם עכשיו באלי אקספרס וכדו’ בדולרים יוצא יותר זול (מאחר והדולר ירד ל3.086) ?
המחיר יורד גם בשקלים (בערך לפי היחס)