דילוג לתוכן
נהנים מהפורום? רוצים להכיר טובה, לעזור להחזקת והרחבת הפורום, ואולי גם לקבל קופון בדרך? כנסו דרך הקישורים שלנו:
  • 4 הצבעות
    1 פוסטים
    43 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    135 צפיות
    ד
    הרעיון הוא לחפש חנות רשמית (Official Store)של מותגים סינים, רעיון אחד:זה חברה ותיקה (11שנה באליאקספרס) בשם QCY ששמה באליאקספרס QCY Official Store יש לי חבר עם אוזניות שלהם כבר עשור ורק עכשיו קנה משהו אחר… וזה מותג שנמכר במאות אלפים באמזון, יחסית חדש באליאקפרס (4שנים) בשם TOZO Official Store יש עוד מותגים שראיתי ברשת אבל אין לי יותר מידי פרטים sanag אגב צריך לשלוח לבדיקה בנטפרי ויש את Nothing ואת חברת הבת שלהם CMF אבל שם החנות הוא לא Official Store אבל ראיתי אתרים שמביאים קישורים משם כל הנ"ל לענ"ד בלבד ללא אחריות כל אחד יעשה כחכמתו, אגב כפי שכתבו פה באחד המדריכים לקנות רק בזמן מבצעים עם כמה קופונים אם לא זה בדרך כלל לא שווה…
  • 3 הצבעות
    5 פוסטים
    255 צפיות
    ק
    @אורחל ברור דברים משתנים כל הזמן… הפוסט מועתק מפוסט שפרסמתי לפני כחודשיים במתמחימטופ
  • 8 הצבעות
    17 פוסטים
    825 צפיות
    ד
    @יאיר-דניאל @הרשלה שימו לב: א. יש שני סוגי ווליום אחד של המוזיקה ואחד של השיחות כלומר אם הגבהת בשיחה הכי גבוה זה לא מגביה אוטומטית את הווליום של המוזיקה וזה בכל הטלפונים ככל הידוע לי, ולגבי מכשירי אנדרואיד כאשר אתה מגביה/מנמיך למשל באוזניה מופיע לך בטלפון שהגבהת/הנמכת, אבל מכשיר שאינו אנדרואיד הוא לא מראה, כי באמת לא הגבהת/הנמכת את הווליום של המכשיר אלא של האוזניות, לדוגמא Spoiler לגבי מוזיקה בטלפון שאינו אנדרואיד לפני שהפעלתי באפליקציה את לחצי המגע לווליום, זה היה נמוך אפילו שבטלפון זה היה הכי גבוה, כיון שעוצמת הווליום של הטלפון לא מגביה את האוזניה עצמה, ולאחר שסידרתי את המגעים יכלתי להגדיר את השמע גבוה יותר, כלומר נוצר מצב שיש שני סוגי ווליום אחד של הטלפון ואחד של האוזניות, ומידי פעם אתה מוצא את עצמך מתלבט מהיכן כדאי להגביה או להנמיך. ב. לגבי האוזניות בשיחה במכשיר שאינו אנדרואיד: כיון שבזמן שיחה אי אפשר להגביה את הווליום (וכמו"כ א"א לבטל/להפעיל סינון רעשים וכדו’) ודרך הטלפון גם שמגביהים עד הסוף, הוא לא מסונכן עם האוזנייה ולכן זה מגביה רק 60% או 70% מהווליום של האוזנייה. לכן זה מפריע בעיקר למי שמשתמש עם אוזנייה במקום רועש או שהשני מדבר בשקט, (בשונה מהבליברטי 4 פרו שמגביהים באוזניה ע"י משטח ואמרו לי שזה מגביה גם בזמן שיחה)
  • 2 הצבעות
    14 פוסטים
    564 צפיות
    ד
    שכחת להוסיף קישור
  • 3 הצבעות
    38 פוסטים
    1k צפיות
    פב''ב הראשוןפ
    @מחובר כתב: אני הזמנתי, הכל נראה מקורי ומרגיש טוב. אבל זה לא מתחבר לאפליקציה של סאונדקור, זה אומר שזה לא מקורי? מאיזה קישור הזמנת? אם זה מהקישור הזה (או מהמוכר הזה) זה מקורי ובכל מקרה אם זה דגם זול למיטב זכרוני יש דגמים שלא מתחברים לאפליקציה.