@המח-היהודי מאיפה התמונה הזו?
-
צו הפטור ממע"מ על חבילות מחו"ל נפל שוב! - שימו לב לסכום הרכישות... -
מחשב להקלדה בוורד מעלי אקספרס -
עזרה טכנית בעליאקספרס -
קניית אוזניה בודדת לאנקר פרו 4@פב-ב-הראשון אין לי חשבון באלי אקספרס יש דרך נוספת לברר?
בכל מקרה תצטרך לפתוח בשביל לקנות. אלא"כ שאלתך הייתה בנוגע לקניה בארץ?
-
באג בנושאים שיש תמונה בפוסט הראשון@הישראלי סודר ברוך ה’
אבל עכשיו לגמרי לא רואים את הכותרת נושא במובייל!
היית מסיר רק את התמונות…
זה חשוב לראות את הכותרת נושא…כשגוללים למעלה רואים, וכשגוללים להמשך זה תופס הרבה מקום ועדיף שגם זה לא יראו. כך לדעתי בכל אופן (בדקתי בM36, שהוא יחסית קטן)
-
באג בנושאים שיש תמונה בפוסט הראשון@הישראלי סודר ברוך ה’
-
קטגוריית בקשת המלצות -
קטגוריית בקשת המלצותלתועלת הציבור פתחנו קטגוריה חדשה לבקשת המלצות על מוצרים ספציפיים שמעונינים לקנות ורוצים לקבל המלצה מבעלי ניסיון.
נא להשתדל לשמור על הסדר והיעילות של הקטגוריה.
-
פתרון לבעיית הסרטונים בטמו -
יש סיכוי שהמשלוח מגי למעלה מחצי שנה -
נגן שמע@אלעס-גוט יש לך את זה אם אתה רוצה - ללא רדיו.
יש בו העברת קבצים, אבל אני לא הצלחתי להעביר.
https://www.aliexpress.com/store/1103520127הבאת קישור לחנות, לא למוצר.
אם הקישור היה למוצר והוא נהרס, אשמח אם תשלח לי אותו בפרטי שאראה מה הבעיה
-
מידע שימושי-קישורים לאתרי מעקב משלוחים, ואיך אפשר להשתמש בהם בצורה חכמה@ezerphone כתב במידע שימושי-קישורים לאתרי מעקב משלוחים, ואיך אפשר להשתמש בהם בצורה חכמה:
@לעכשיו יש אפשרות מידע על כל הקידמות של המספרי מעקב?
-
האם המשלוחים מגיעים כרגיל?עיין מה שכתבו כאן לגבי עלי אקספרס, מסתבר שזה פחות או יותר אותו דבר.
-
המלצה | ימי מבצעים בעלי אקספרסשימו לב שיש בימים הקרובים עד ז’ ניסן (25.3 למנינם) ימי מבצעים בעלי אקספרס.
כמדומני שזה מתבטא בעיקר בקופונים יותר שווים, אבל יכול להיות שגם במחירי המוצרים עצמם.
זה כנראה נקרא דף המבצעים משום מה, אבל המבצעים על כל האתרעד 80% הנחות
-
הצעת יעול | קטגוריה למכירות וקניות בין חברי הפורום@ezerphone כתב בהצעת יעול | קטגוריה למכירות וקניות בין חברי הפורום:
אולי תגביל את זה איך שהוא או שתעשה שזה רק בכמות מוניטין מסוימת
כרגע אני לא רואה צורך, אם יהיה, אולי באמת זה יוכל להיות פתרון
-
הצעת יעול | קטגוריה למכירות וקניות בין חברי הפורוםמכירת מוצרים שנקנו ובסוף לא היה בהם צורך זה רעיון גרוע הרבה יותר מאשר להחזיר אותם לספק, ואם מישהו לא מזדמן לדואר, למה שיזדמן לו קונה בדיוק לחפץ שהוא קנה במקום שהוא כן מזדמן אליו?
אם הבנתי נכון כוונת פותח השרשור היתה למכור דברים כדוגמת טלפונים ונגנים לאחר ביצוע הכשרה וכדו’.
כזה דבר לא מצריך לדעתי קטגוריה מיוחדת, וכרגע אפשר לכתוב על זה בעזרה הדדית וכדו’. אם נראה שזה נהיה עסק מידי גדול וסוטה מידי ממטרת הפורום אז יהיה צורך למצוא פיתרון אחר.
-
הזמנות במלחמת "שאגת הארי"@moti כתב בהזמנות במלחמת "שאגת הארי":
דיברתי עם טראמפ והוא אמר שיסדר את זה
שכחו לכתוב בחוקי הפורום שאין לכתוב תחת השפעת אלכוהול, ודאי לא אחרי וודקה משובחת מידי

-
האם זה מחשב טוב לתוכנות? -
האם זה מחשב טוב לתוכנות?קשה לסמוך שהוא מחשב טוב גם לשימוש פשוט, כי אי אפשר לסמוך על המפרט, אבל גם אם זה נכון אני חושב שלגרפיקה מומלץ יותר ראם, לא ממש מבין בזה